I'm bulletproof got nothing to loose

Idag hade jag idrott 8-10, det var typ nån träningsform som kallades militärgrejnånting så vi sprang en massa och hade en hel del fys. Det var ännu roligare då de regnade lite och var alldeles blött på marken.. Men iaf så fick jag sjukt ont i halsen och när jag kom hem så fick jag även feber... Känns lite lagom roligt just nu då jag även missar badmintonträningen..

Nu sitter jag här med en chailatte och ska precis sätta igång senaste avsnittet av svenska hollywoodfruar, sen blir det antagligen pretty little liars och troligtvis lite plugg.

Btw, Elina måste bara säga att du är bäst och att du betyder otroligt mycket för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0