Had a dream I was king, I woke up, still king

Tjeenare, Elina här. Drog nyss till centrum för att inhandla lite kräftor, men dom var slut, fanns bara kinesiska o.s.v den sorten jag skulle ha fanns inte :( så det fick bli räkor och kräftstjärtar istället, pizza blev det också. Testade på något nytt eftersom jag alltid brukar ta antingen Hawaii/Calzone. Smakade av en med parma och en annan med salami och mozzarella mm. Igår drog jag med Sara hem till Lara och hade trevligt :) så tack Sara för att du tog med mig dit! Lyckad kväll :)

Sara på väg till Lara!

Kommentarer
Postat av: Sara

hehehe, ingen orsak mon chérie (leker bra på franska ;)) men inte såå fin bild på mig :P <3

2011-09-05 @ 23:33:05
URL: http://fettnajsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0