Dont Hold Your Breath

Nu har jag precis kommit hem och tänkte precis försöka klippa klart filmen av dramat Medea som jag, annie, frida, julia och therese filmat. Känns roligt att vi ska redovisa den imorrn och att den inte är klar än, men whatever kommer nog gå ganska bra ändå.

Igår kom Lara hem till mig så kollade vi på fast & furious och hittade på lite roligt. Vi kom i sängs  någongång vid 2-3 tiden vilket betyder att vi fick ungefär 4 timmars sömn tills vi skulle upp till skolan. Jag lyckades försova mig lite, men vi kom i alla fall iväg även fastän vi var sjukt trötta. Dagen rullade på och jag slutade halv 2 och drog för att käka med sara och oskar och mötte sen upp nathalie så drog jag, sara och nathalie in till stan i ett par timmar. När jag kom hem gick jag till forum för att klippa mig. Sen har jag inte hunnit så mycket mer. Så nu är det plugg som väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0